• Καλέστε μας τώρα
    (26910) 82 103

  • Ώρες λειτουργίας
    Καθημερινά: 09:00 - 17:00

ΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ

Υγραεριοκίνηση & Φυσικό Αέριο Κίνησης

εγκαταστάσεις, συντηρήσεις όλων των συστημάτων, αλλαγή δεξεμενών

Τα Συστήματα Υγραεριοκίνησης Αεριοκίνησης Zavoli, που στην Ελλάδα τοποθετούνται επίσημα και υποστηρίζονται μόνο από το δίκτυο GAS SERVICE®, εκφράζουν την πιο σύγχρονη και πιο αξιόπιστη τεχνολογία στην αεριοκίνηση. Κατά την τοποθέτηση συστήματος αεριοκίνησης στο αυτοκίνητό σας δεν αλλάζει και δεν αφαιρείται τίποτα. Απλά προστίθενται κάποια εξαρτήματα, δίνοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί και το αέριο καύσιμο (Υγραέριο ή Φυσικό Αέριο).
συντήρηση αυτοκινήτου
Γίνεται, δηλαδή, απλή προσθήκη, χωρίς καμία απολύτως μετατροπή.
Τα σύγχρονα Συστήματα Υγραεριοκίνησης Αεριοκίνησης ZAVOLI χωρίζονται σε 3 βασικές κατηγορίες, Πολλαπλού Ψεκασμού, Άμεσου Ψεκασμού και Υβριδικά, που προσαρμόζονται στις αντίστοιχες κατηγορίες κινητήρων.
η εξοικονόμηση χρημάτων απο τα καύσιμα μετακίνησης είναι πλεον επιλογή σας, ακόμα το σκέφτεστε;
Το συνεργείο μας έχει την απαραίτητη Άδεια για Εγκαταστάσεις όπως επίσης και την απαραίτητη Πιστοποίηση για τα Συστήματα Υγραεριοκινησης και Φυσικoύ Αερίου Κίνησης. Συγχρόνως,η εμπειρία και η τεχνογνωσία μας πάνω στο αντικείμενο σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ανήκουμε στο δίκτυο GAS SERVICE® της GAS Θεοδώρου, πρώτης εταιρίας αεριοκίνησης στην Ελλάδα από το 1974, αποτελούν την συνταγή μιας επιτυχημένης εγκατάστασης αερίου. Τέλος το συνεργείο μας αναλαμβάνει την συντήρηση όλων των υφιστάμενων εγκαταστάσεων άλλων κατασκευαστών, όπως BRC, PRINS, OMVL, VALTEK, LOVATO, LANDI-RENZO, EuropeGas, STAG κλπ, ενω ταυτόχρονα προσφέρει αλλαγή δεξαμενής υγραερίου ή φυσικού αερίου κατα την λήξη τους.

Συχνές Ερωτήσεις:

Η υγραεριοκίνηση (LPG) είναι η πλέον ασφαλής και φιλική μορφή ενέργειας. Η υγραεριοκινηση χρησιμοποιείται για την κίνηση οχημάτων από την δεκαετία του 1940 στην Ευρώπη, επίσημα από το 1981 στην Ελλάδα για τα ΤΑΞΙ και από το 1999 νομιμοποιήθηκε για το σύνολο των οχημάτων. Η υγραεριοκινηση χρησιμοποιείται πια από χιλιάδες αυτοκίνητα και λεωφορεία σε ολόκληρο τον κόσμο, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει καταγραφεί ατύχημα από υγραέριο, σε αντίθεση με άλλα καύσιμα.


Ωφέλη

Image 1

Μεγάλη Οικονομία

Οικονομία έως και 50%. Μειώνετε το κόστος μετακίνησης στο μισό!

Image 1

Ίδια Χιλιόμετρα

10lt Βενζίνης = 10,5 lt Υγραερίου

Image 1

Ίδιες Επιδόσεις

Ίδιες Επιδόσεις Ίδιες Τελικές. Η σύγχρονη τεχνολογία των συστημάτων Υγραεριοκίνησης ZAVOLLI εξασφαλίζει τις ίδιες ΑΚΡΙΒΩΣ επιδόσεις του κινητήρα (ιπποδύναμη, επιταχύνσεις, τελική ταχύτητα).

Image 1

Τέλεια Καύση

Λόγω της τέλειας καύσης που επιτυγχάνεται με το υγραέριο, δεν διαβρώνονται τα μέταλλα του κινητήρα, καθώς το υγραέριο δεν περιέχει πρόσθετα όπως η βενζίνη και δεν παρουσιάζονται ανθρακούχα υπολείμματα. Επιτυγχάνεται έτσι και οικονομία στα SERVICE.


Οι λεπτομέρειες κάνουν την διαφορά και ανταμοίβουν τον πελάτη που τις κατανοεί...

  • ✔ Η Υγραεριοκίνηση αφορά επέμβαση στο χώρο καύσης του Κινητήρα. Στην ουσία, αφορά επέμβαση στην ‘’καρδιά’’ του οχήματος.
  • ✔ Ο κάθε Κινητήρας, έχει διαφορετικές προδιαγραφές, διαφορετικές απαιτήσεις και διαφορετικές ανάγκες.
  • ✔ Ως εκ τούτου, η Συσκευή Υγραεριοκίνησης που θα τοποθετηθεί, οφείλει να καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του Κινητήρα, σε όλο το φάσμα λειτουργίας του (σε όλο το φάσμα στροφών, σε όλο το φάσμα φορτίων).
  • ✔ Σε κάθε περίπτωση που η Συσκευή δεν καλύπτει τις απαιτήσεις του Κινητήρα, είναι πιθανών ο Κινητήρας μας να παρουσιάσει δυσλειτουργία ή και βλάβες, εφόσον η Υγραεριοκίνηση είναι μια επέμβαση πάνω στις εργοστασιακές ρυθμίσεις του κατασκευαστή του οχήματος.
  • ✔ Στο αυτοκίνητο δεν αλλάζει απολύτως τίποτα. Απλά με την τοποθέτηση συσκευής δίνεται η δυνατότητα να λειτουργεί ο κινητήρας με υγραέριο παράλληλα με την βενζίνη.
  • ✔ Στο Δίκτυο GAS SERVICE, τηρούμε πιστά τις Τεχνικές Προδιαγραφές έκαστου Κινητήρα, επιλέγοντας την κατάλληλη συσκευή η οποία θα καλύπτει πλήρως τις απαιτήσεις του, διασφαλίζοντας τους πελάτες που μας εμπιστεύονται.

image image
Φωτογραφίες με σύστημα Φυσικού Αερίου Κίνησης ZAVOLI μετά από ολική καταστροφή από πυρκαγιά (κεντρική Ελλάδα, καλοκαίρι 2018). Φαίνεται καθαρά πως η Δεξαμενή CNG έχει παραμείνει ανέπαφη. Εν αντιθέσει με το ντεπόζιτο της βενζίνης όπου λόγω υψηλής θερμοκρασίας εξεράγει, η Δεξαμενή CNG παρέμεινε ανέπαφη.

Από 22-12-1999 με το Νόμο 2773 Άρθρο 45 επιτρέπεται η Αεριοκίνηση όλων των οχημάτων, ανεξαρτήτως χρήσης (Ι.Χ, Δ.Χ, ΤΑΞΙ, κλπ).

Για να είναι νόμιμη όμως η εγκατάσταση Συστήματος Αεριοκίνησης στο αυτοκίνητο θα πρέπει, η συσκευή και όλα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν να έχουν έγκριση τύπου από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ο τεχνικός που θα τα τοποθετήσει να έχει πτυχίο τοποθετήσεως συσκευών αεριοκίνησης.

Ο έλεγχος των παραπάνω για τη νομιμοποίηση γίνεται στα Κ.Τ.Ε.Ο.

Για κάθε τύπο κινητήρα, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που ο κάθε κινητήρας έχει, τοποθετείται το κατάλληλο σύστημα Αεριοκίνησης, ώστε να καλύπτει πλήρως αυτές τις ιδιαίτερες απαιτήσεις.

Ως εκ τούτου, όλοι οι κινητήρες, ασχέτως αν έχουν υδραυλικές ή μηχανικές βαλβίδες, μπορούν να μετατραπούν απρόσκοπτα σε Αεριοκίνηση, αρκεί εξ’ αρχής να επιλεχθεί και να τοποθετηθεί το κατάλληλο Σύστημα που καλύπτει τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου κινητήρα.

Η μόνη διαφοροποίηση για ένα αυτοκίνητο που έχει εργοστασιακά μηχανικές βαλβίδες και κινείται με Αεριοκίνηση, είναι πως κατά τον έλεγχο των διακένων των βαλβίδων στους περιοδικούς ελέγχους που ούτως ή άλλως ζητάει ο κατασκευαστής του οχήματος να γίνονται από το συνεργείο συντήρησης βενζίνης ασχέτως το καύσιμο (ακόμη και αν δεν έχει σύστημα Αεριοκίνηση, έλεγχος στις Βαλβίδες πρέπει να γίνονται), αν απαιτηθεί η ρύθμισή τους, το αυτοκίνητο πρέπει να επιστρέψει στο Συνεργείο Αεριοκίνησης για έναν τυπικό έλεγχο των ρυθμίσεων του Συστήματος Αεριοκίνησης (ενδέχεται να απαιτείται επαναρύθμιση του συστήματος Αεριοκίνησης).

Η ZAVOLI και η GAS THEODOROU, διαθέτουν Συσκευές Αεριοκίνησης και για Άμεσου Ψεκασμού Κινητήρες.

Επικοινωνήστε μαζί μας, ενημερώστε μας για τον Κωδικό Κινητήρα του οχήματός σας, όπως αυτός αναγράφεται στο Πεδίο Ρ5 της Άδειας Κυκλοφορίας σας, και θα σας δώσουμε κάθε σχετική πληροφορία.

Πρώτα από όλα, η διαφορά είναι στη φύση των δύο Καυσίμων. Το Φυσικό Αέριο δεν έχει την ίδια θερμογόνο δύναμη με το Υγραέριο Κίνησης, με τη Βενζίνη ή το Πετρέλαιο. Η θερμογόνος δύναμη του Φυσικού Αερίου είναι μικρότερη, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο που κινείται με CNG να έχει μειωμένες επιδόσεις κατά 15%. Ως Καύσιμο, το υγραέριο κίνησης LPG δουλεύει σε 40bar Πίεσης, ενώ το CNG (Φυσικού Αερίου) σε 240bar Πίεσης. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως η Συσκευή CNG είναι πολύ πιο βαριά από μια Εγκατάσταση LPG (Υγραέριο κίνησης). Η μεγάλη διαφορά βάρους, εμφανίζεται στη Δεξαμενή Καυσίμου.

Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως ένα μέσο αυτοκίνητο με CNG δεν δύναται να αποκτήσει την αυτονομία που του παρέχει η αντίστοιχη μετατροπή σε LPG, ακριβώς διότι οι Δεξαμενές CNG δεν χαρίζουν μεγάλη αυτονομία. Βεβαίως, για αυτό το λόγο υπάρχουν οι Δεξαμενές Τύπου 4 (Ανθρακονήματα) για να δύναται κάποιος που επιδιώκει μεγαλύτερη αυτονομία, να προσθέτει παραπάνω της μίας Δεξαμενής Καυσίμου.


Συμπέρασμα LPG CNG Υγραέριο Φυσικό Αέριο Κίνησης
  • ✔ Το CNG είναι κατά 30-35% φθηνότερο καύσιμο από το LPG.
  • ✔ Για ένα αυτοκίνητο, που δεν απαιτεί μεγάλη αυτονομία, καλύπτοντας τις ανάγκες χρήσης του με μια δεξαμενή αυτονομίας 100-200 περίπου χιλιομέτρων, η εγκατάσταση συσκευής CNG είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή.
  • ✔ Ένα επαγγελματικό αυτοκίνητο επίσης, το οποίο δεν απαιτεί ελεύθερο χώρο αποσκευών, σίγουρα θα επιλέξει συσκευή CNG, διότι μπορεί να τοποθετήσει 2-3 δεξαμενές CNG, χωρίς να σκέφτεται τις επιπτώσεις του δεσμευμένου όγκου.
  • ✔ Για την πλειονότητα βεβαίως των Ι.Χ. της χώρας μας, που είναι μεσαίου κυβισμού και επιθυμούν μια αυτονομία περί των 400-500 χλμ, η επιλογή συσκευής LPG σίγουρα θα κάλυπτε πλήρως τις ανάγκες τους