Συχνές Ερωτήσεις:
Η υγραεριοκίνηση (LPG) είναι η πλέον ασφαλής και φιλική μορφή ενέργειας. Η υγραεριοκινηση χρησιμοποιείται για την κίνηση οχημάτων από την δεκαετία του 1940 στην Ευρώπη, επίσημα από το 1981 στην Ελλάδα για τα ΤΑΞΙ και από το 1999 νομιμοποιήθηκε για το σύνολο των οχημάτων. Η υγραεριοκινηση χρησιμοποιείται πια από χιλιάδες αυτοκίνητα και λεωφορεία σε ολόκληρο τον κόσμο, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει καταγραφεί ατύχημα από υγραέριο, σε αντίθεση με άλλα καύσιμα.
Οικονομία έως και 50%. Μειώνετε το κόστος μετακίνησης στο μισό!
10lt Βενζίνης = 10,5 lt Υγραερίου
Ίδιες Επιδόσεις Ίδιες Τελικές. Η σύγχρονη τεχνολογία των συστημάτων Υγραεριοκίνησης ZAVOLLI εξασφαλίζει τις ίδιες ΑΚΡΙΒΩΣ επιδόσεις του κινητήρα (ιπποδύναμη, επιταχύνσεις, τελική ταχύτητα).
Λόγω της τέλειας καύσης που επιτυγχάνεται με το υγραέριο, δεν διαβρώνονται τα μέταλλα του κινητήρα, καθώς το υγραέριο δεν περιέχει πρόσθετα όπως η βενζίνη και δεν παρουσιάζονται ανθρακούχα υπολείμματα. Επιτυγχάνεται έτσι και οικονομία στα SERVICE.
Από 22-12-1999 με το Νόμο 2773 Άρθρο 45 επιτρέπεται η Αεριοκίνηση όλων των οχημάτων, ανεξαρτήτως χρήσης (Ι.Χ, Δ.Χ, ΤΑΞΙ, κλπ).
Για να είναι νόμιμη όμως η εγκατάσταση Συστήματος Αεριοκίνησης στο αυτοκίνητο θα πρέπει, η συσκευή και όλα τα εξαρτήματα που θα χρησιμοποιηθούν να έχουν έγκριση τύπου από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΩΝ και ο τεχνικός που θα τα τοποθετήσει να έχει πτυχίο τοποθετήσεως συσκευών αεριοκίνησης.
Ο έλεγχος των παραπάνω για τη νομιμοποίηση γίνεται στα Κ.Τ.Ε.Ο.
Για κάθε τύπο κινητήρα, σύμφωνα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που ο κάθε κινητήρας έχει, τοποθετείται το κατάλληλο σύστημα Αεριοκίνησης, ώστε να καλύπτει πλήρως αυτές τις ιδιαίτερες απαιτήσεις.
Ως εκ τούτου, όλοι οι κινητήρες, ασχέτως αν έχουν υδραυλικές ή μηχανικές βαλβίδες, μπορούν να μετατραπούν απρόσκοπτα σε Αεριοκίνηση, αρκεί εξ’ αρχής να επιλεχθεί και να τοποθετηθεί το κατάλληλο Σύστημα που καλύπτει τις προδιαγραφές του συγκεκριμένου κινητήρα.
Η μόνη διαφοροποίηση για ένα αυτοκίνητο που έχει εργοστασιακά μηχανικές βαλβίδες και κινείται με Αεριοκίνηση, είναι πως κατά τον έλεγχο των διακένων των βαλβίδων στους περιοδικούς ελέγχους που ούτως ή άλλως ζητάει ο κατασκευαστής του οχήματος να γίνονται από το συνεργείο συντήρησης βενζίνης ασχέτως το καύσιμο (ακόμη και αν δεν έχει σύστημα Αεριοκίνηση, έλεγχος στις Βαλβίδες πρέπει να γίνονται), αν απαιτηθεί η ρύθμισή τους, το αυτοκίνητο πρέπει να επιστρέψει στο Συνεργείο Αεριοκίνησης για έναν τυπικό έλεγχο των ρυθμίσεων του Συστήματος Αεριοκίνησης (ενδέχεται να απαιτείται επαναρύθμιση του συστήματος Αεριοκίνησης).
Η ZAVOLI και η GAS THEODOROU, διαθέτουν Συσκευές Αεριοκίνησης και για Άμεσου Ψεκασμού Κινητήρες.
Επικοινωνήστε μαζί μας, ενημερώστε μας για τον Κωδικό Κινητήρα του οχήματός σας, όπως αυτός αναγράφεται στο Πεδίο Ρ5 της Άδειας Κυκλοφορίας σας, και θα σας δώσουμε κάθε σχετική πληροφορία.
Πρώτα από όλα, η διαφορά είναι στη φύση των δύο Καυσίμων. Το Φυσικό Αέριο δεν έχει την ίδια θερμογόνο δύναμη με το Υγραέριο Κίνησης, με τη Βενζίνη ή το Πετρέλαιο. Η θερμογόνος δύναμη του Φυσικού Αερίου είναι μικρότερη, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο που κινείται με CNG να έχει μειωμένες επιδόσεις κατά 15%. Ως Καύσιμο, το υγραέριο κίνησης LPG δουλεύει σε 40bar Πίεσης, ενώ το CNG (Φυσικού Αερίου) σε 240bar Πίεσης. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως η Συσκευή CNG είναι πολύ πιο βαριά από μια Εγκατάσταση LPG (Υγραέριο κίνησης). Η μεγάλη διαφορά βάρους, εμφανίζεται στη Δεξαμενή Καυσίμου.
Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως ένα μέσο αυτοκίνητο με CNG δεν δύναται να αποκτήσει την αυτονομία που του παρέχει η αντίστοιχη μετατροπή σε LPG, ακριβώς διότι οι Δεξαμενές CNG δεν χαρίζουν μεγάλη αυτονομία. Βεβαίως, για αυτό το λόγο υπάρχουν οι Δεξαμενές Τύπου 4 (Ανθρακονήματα) για να δύναται κάποιος που επιδιώκει μεγαλύτερη αυτονομία, να προσθέτει παραπάνω της μίας Δεξαμενής Καυσίμου.